GRATTIS PAPPA !!!!!

har jag gjort nå inlägg idag tro?? inte vad jag vet, så ett nu passar ju ganska bra;)
 Pappas födelsedaag idag, så det har blivit en massa smörgåstårta!! Sitter även nu och trycker i mej en till bit och kommer förmodligen spricka innan jag hunnit käka en massa chips, åh..
Vet inte vad jag ska göra ikväll, antagligen bara chilla framför tv:n. Sitter å kollar på falsterbo nu, men det är ju inte såå kul att bara kolla på dressyren, hoppas det blir hoppning sen HAHA;)
 
Jag red Jackie och Blondy i morse runt 8. Jackie fick komma ut i skogen och Blondy red jag på Maries bana. Kan väl säga att det är Johans bana också:)
 Jackie var pigg och glad och lyssnade bra på hjälperna. Blondy var också duktig, vi hoppade lite för att kolla hur sadeln var. Hon hoppade jättefint och lyssnade också bra på vad jag ville. Det blir snart ut på tävlingsbanan!!
 Nej, ska proppa i mej resten av smögråstårtan nu och sen blire BARA CHILL HELA KVÄLLEN!!
snabb update i morrn också.
svarar på en till fråga då!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får hälsa grattis till han från mig :D <3

2011-07-11 @ 14:08:09
URL: http://arviiiidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0