everybody hurts, everybody cries, sometimes...

nationella prov, prao och en massa skit.. så ser det ut.
På måndag bäre av till göteborg för en veckas prao hos Viktoria. Har längtat ska jag säga :)
Men är söndertressad över tågresan dit som innebär två byten, då jag inte har lust att virra bort mej och bli tvungen att ringa Viktora och säga att jag är vilse i göreborg.. Känns ju inte så bra. Aja, nog med alla problem, orkar inte med fler såna !
 Ännu ett natioellt prov avklarat. Skönt. Hade sista LAB-delen idag.

Ja, har inte mycket att skriva om.. som vanligt alltså.
Hänt under veckan?
I torsdags skrämmde Tove skiten ur mej.. vilket gladde både henne och Hanna väldigt mycket.
Idag har det inte hänt mycket. Jag och Tove är omogna som vanligt, letar efter bajs i ordlistan och garvar skiten(haha, skiten-vad rolig jag var nu.. eller inte)

i tisdags var det 10 månader sen Charly åkte. Förstår fortfarande inte varför, och kommer nog aldrig att göra det heller. Vissa saker kan man bara inte lämna bakom sej. Är säker på att jag knappt inte minns honom om två år, men det fungerar inte att gå och vänta på den dagen, för då kommer alla betydelselösa minnen igen. Näh, nu skiter jag i det här, skriver när jag är på humör igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0