livet är som ett avloppsrör; långt och fullt med skit

fick bli ett kort inlägg iaf.
hur har dagen vart?
vanlig som vanligt, fick sluta tre ist för halv två.. surt, men det är så lite kvar nu så det kan jag stå ut med!
 Jackie får vila idag bara för att jag är lat och inte vill gå ut i det ruskiga vädret. Måste iaf ut och halma upp i Jacks box..
 Hur mår jag idag då?
Trött som vanligt, ont i ryggen när jag andas.. annars är det väl inga större fel :)

Känns tufft att inse att ponnytiden håller på att rinna ut..
mamma: käner du dej redo för att gå upp på storhäst?
emelie: har jag något val?
 riktigt jävla sämst är det. Kommmer aldrig att kunna släppa Jackie, det går inte att slita bort en del av mej bara sådär en gång till. Charly, varför kom du in i mitt liv?
 Skulle hitta en som Alice Ruthström till Jackie ( som köpte Rocket av oss)
Vill bara inte inse att det är dags, inte nu. Har dock en liten hemlis, men vill inte färdigställa den innan jag är helt säker.. men inget kan mäta sej med Jackie. Hon är min ena halva, och utan henne blir jag aldrig hel igen.
 förresten, SAKNAR IRLAND <3
nu blire plugg och en kopp te, sen lite TV, tror det blir nån film eller nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0