emelie borgström tycker om irland

Fy för att vara hemma i kalla blåsiga sverige igen !!
 Kan ju beskriva resan med ett ord: Fantastisk!!
Vill ta snabbaste plan direkt dit igenm tror inte att jag såg en vit fläck med snö någonstans, och så kommer man hem till sverige.. vitt vitt vitt
Ville verkligen inte åka hem. Träffat och sett så mycken människor. Det värsta var ju när man vart tvungen att prata, och deras dialekt??! öhh.. nejdå, fattade mer när man kom in i det liksom, men för det mesta stod jag och nickade och sa typ: yes, maybe, no thank you, yes please, im fine, im allright, Åh, ahahah, vi var på en gård där vi red lite hästar, eller det var ett gäng, och så red jag en palomino. Jag fick börja rida på en äng innan jag gick in på ridbanan för han sa något i stil med: börja rid henne där hon går bäst. Höll väl på att rida över ett får eller två, men hästen verkade inte bry sej. Iaf fick jag gå upp på ridbanan och hoppa lite, och så hörde jag inte vad han sa, och sen sade marie något, så jag kollade på henne, och tjoff var jag och hästen ute från ridbanan. trodde benet skulle gå av, eller grinden iaf, men båda klarade sej. Höll på att dö när jag kom in på banan igen och dom sa:
Gick det bra? are you allright, och jag sa, haha, det gick bra, im allright. Det vara ganska kul igentligen, haha kan inte sluta tänka på det xD
Det var rigtigt fint där dom bodde, eller allt var väl fint där, men det var lite mysigare där, typ helt öde.. :)
Gillade verkligen Palominon.
 Har så mycket i huvet så kan inte skriva så mycket mer.. får rensa skallen först.. fast det vill jag ju inte. Kan bara säga att jag måste dit igen

skimmeln jag red, har ingen bild på palominon vilken tynger mej..
 LOVE IT !! <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Usch, kalla Sverige är verkligen inge kul ;P

2011-03-08 @ 19:20:08
URL: http://belovedmee.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, tur att det inte är mycket kvar på vintern nu då :)

2011-03-17 @ 13:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0