en snöflinga till.. vart är denna sommar på väg?

Jo, har sådan lust att skriva ett sånt där inlägg nu igen. Något i stil med: "MIN PONNY ÄR BÄST", eller något liknande.. !
Hon var en sån pärla idag ska jag säga.. har inte mycket mer att säga nu. Kan ju ta allt från en början ia alla fall.
Skolan var som alla andra skoldagar, sjukt meningslös. Har den mest oinspirerande boken  i knät just nu; nämligen min matematikbok ! Det råkar vara ett nationellt prov på onsdag som jag helst skippar och som jag inte alls känner mej redo för. Så kvällen lider till att plugga, plugga och lite mer plugga. F*N, nu kom jag att tänka på tekoppen som står på köksbänken, som jag fixade i ordning för ungefär en timme sedan.. orkar inte med såna här grejjor nu, jag som sett fram emot mitt goda te ! För att lysa upp det hela en aning nu så kan jag bara tänka tillbaka på ridpasset med Jackie idag. Shitpommesfritts! Så här bra har hon inte gått på länge. Mycket samarbetsvillig och framåt. Samlade sej mycket fint och mycket fina bakdelsvändningar i skritt. I galopp såg dom väl lite mer osammanhängande ut, så i galoppen kör vi bara 3/4:dels varv, för att få det flyta på. Svarade bra på alla hjälper och höll baken på plats. Sandra red Mischan samtidigt (vi red på åkern), och herregud vad fint Mischan börjar gå. Måste säga att Sandra gör en väldans bedrift !! Det känns lite som om jag får se upp när det gäller dressyrKM, haha.
NEj, nu måste jag faktiskt återgå till mitt aktiva pluggande, efter en dusch då, och sedan försöka sova lite granna. Ska jag kanske fixa en ny kopp te också? Svar: JA!

 Tänker på dej killen, kan inte förstå att det snart har gått ett helt år utan dej.. loveyou

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe passa dej du ;) Hehehe, nerå det var ju med de raka bettet tyvär "/

2011-05-04 @ 17:41:51
URL: http://tvaponnieryttare.blogg.se/
Postat av: emelie

Haha, du, det kommer gå skitbra för dej i alla fall!! ;)

2011-05-06 @ 12:19:16
Postat av: lovisa

Hej har du en bra dag?:)



Nu kan du ta chansen att vinna veckans bloggintervju, där jag ställer frågor om dig och publcerar detta på bloggen; http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment



Du kan även ta chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-12 @ 14:54:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0