Tre skeden i livet: det förflutna som aldrig återvände, nuet som inte varar, framtiden som är okänd

vi kör på ett pinsamt kort inlägg innan jag drar ut i stallet. Kom nyss hem från en hemsk orienteringseximination. Ska säga att fötterna mina var allt annat än glada. Skolan var annars som vanligt, alltså dötrist. Tur man har så underbara vänner som lyser upp ens dag.
Dagens hiss har jag ännu inte kommit på, men dissen är helklar. Tänker dock inte skriva om den. Satt och grina hela vägen hem ska jag säga. Att världen kan vara så J*VLA F*CKING GRYM OCH ORÄTTVIS.
 Som sagt, kort kort var det. NU väntar Jackie på ett dressyrpass och Drömmis vet jag inte vad han ska hitta på för dumheter idag.. Kvällen blir ägnad till att PLUGGA, så det blir bloggning på fredag som vanligt nu typ. Ska kalla detta för en fredagsblogg med undantag:s blogg !!

Fiint med pizap.com-märket i hörnet där----------------->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0