when your'e down and out, there seems no hope at all, but if you just believe, there's no way we can fall

vaknade vid 10 rycket i morse och har då inte gjory mycket sen dess. Till frulle schtekte jag pannkakor som smakade bajs, gick sedan och satte mej framför datorn en stund tills mamma kom hem  från Sussie. Då gick vi ut i stallet och mockade och plockade lite. Vi snackade om hur vi skulle planera dagen med hästarna, och jag tror att hannis får skritta Jackie idag medan jag rider Blondy. VI tar nog en sväng ut i skogen. Drömmis får gå upp på banan för vi ska ta lite kort och filma honom för hannis vill inte ha honom längre verkar det som. Där brast det lite, han är en så jäkla fin ponny !! Det blir som att spola ner allt man jobbat upp i toan. Jag måste få henne ändra sej, för jag vill inte bli av med en vän som nyss funnit sej här.
FAN ! hur kan det vara sant?
Just nu känns det som att jag bara vill försvinna. Sno ett feting-stort skäpp, någon som vet hur det funkar, och bara segla iväg. Vi börjar i bysjön. Målet blir horisonten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0