I'm not afraid of dying, I'm only afraid of losing you

Ja, inget bloggande i fredags för att HannaArvidsson was here. Hon var så gullig och skrittade Jackie åt mej när jag red Blondy, och hon var riktigt duktig!
 Var det i onsdags jag bloggade tro? Jag har för mej det. Vi kör från torsdags:
Skolan som vanligt, gjorde biologiprov som jag satte ett MVG på !! Även gjorde jag ett SVprov som var kvarlämnat som gick sådär.. inte IG i alla fall. Inget bloggande i torsdags, men tre sidor till på min lilla "berättelse".
Jackie red jag på banan med Sandra och Mischan. Vi skulle trava lite cavalettibommar och lite studs, med det slutade på några skutt på 1.25 :) Hehe, det blev så bara. Hannis tog lite kort, vågar inte säga hur bra dom blev, och kan inte ladda upp dom eftersom att hon slarvat bort kameran.. :|
I fredags så red ju Hanna Jackie och jag red BlondyBus. Hon var pigg och gla som vanligt och Jackie skötte sej. Kvällen med Hanna blev lugn, satt framför TVn typ hela tin och kolla på Flickan från Ovan. DEn filmen måste jag säga är ju lite som den är. Grärt typ första gången jag såg den, men nu är den bara konstig, fast bra. Gillar konstigt ja :)
 På tal om konstigt så har jag fått en fråga om varför jag aldrig lägger upp bilder på Blondy. KOnstigt att jag inte gjort det egentligen.. men så här är det, jag har inte velat lägga ut några bilder på henne eftersom att hon inte såg frisk ut när hon kom hit till Sverige. Hon var bara skinn och ben, och först nu har maten börjat sätta spår, så därför har jag inte gjort det, men självklart kan jag lägga ut bilder på henne nu :) Fixar't till i morgon om jag hinner rida då :) !
 Igår så var det reginal storhäst dressyr på klubben, så vi åkte ner och hjälpte till. JAg sprang med protokoll och käkade macka, sen var det full fart hem och byta om för vi skulle vidare till västerås och kolla lite granna på gymnasiet jag sökt där. Det verkade ju ganska bra, och jag tror att jag hittar rättså bra där nu. Jag kände mej lite mobbad eftersom att alla var typ två och två. Jag kommer inte vara med nån där.. så känns det. Inte så kul, men jag får väl hitta på något.. Vill inte ifrån alla mina kompisar juu :( Kommmer sakna er alla som en tok! Vill inte ens tänka på skolavslutningen. Förresten så har jag hittat både klänning och skor. Skorna kommer i veckan.
 Tillbaka till IGÅR. Efter västerås så åkte vi ner till klubben med hästarna och red på staketet och det gick bra för oss alla(jackie, mischan och jack). NU, till idag, det var dressyrKM och jag kom precis utanför placering i KM-rundan, men vann förklassen. Ska jag vara ärlig, och inget illa menat mot alla andra, verkligen inte, så hade jag planerat att ta hem hela skiten idag, men det kan inte alltid gå bra. Får säga grattis till Sofie som vann på junior och Elin lundid osm kom tvåa och Sandra som kom trea! Känns lite surt bara eftersom att jag aldrig kommer äga en dressyrponny som jackie igen.. Jaja, taggar om till nästa tävling i stället och lägger denna skit bakom mej.
 NU finns det inte mycket kvar att göra tror jag. Ska kolla om något änme kan jobbas upp eller om jag har något kvarlämnat prov. Nu ikväll så väntar duschen, en kopp te och en film att somna till :) Tror att jag hinner blogga i morgon om jag inte har något plugg, vilket är väldigt  trovärt. Våra lärare älskar att plåga oss ända in till slutet.
Go'kväll på er hoppas på en bra kommande vecka!

Words can't express what you mean to me. Right now your'e the piece i'm missing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0