En bra anledning!

Hejsvej du otroligt underskattade blogg.. Hur i hela världen kan ni hänga kvar här när det inte händer ett piss? Haha
Igår skrev jag kaktiskt ett inlägg, men då hände det som alltid händer när man engagerar sej lite, allt försvinner eller så publiceras bara första meningen eller nåt. Så ja, nu sitter jag och hoppas på allt detta kommer med, allt detta otroligt värda inhehåll.

Det har hänt en hel del i sommar. Bra och dåliga saker, dom väger nog upp varandra ganska jämnt. Men det tar vi inte upp nu tycker jag!
Vad har hänt här i Västerås denna dag tro? Jo, skokan såklart.. åh så är man redan skoltrött. Det begriper jag inte.
Det var äen ridning på eftermiddagen. Har ingen häst eller ponny med mej denna vecka, hade fina Skuggan förra :)
Så jag red Svante på hoppningen för Sussie. Otroligt tråkig häst måste jag säga. Jag må vara den enda som tycker det, men jaa. Alla tycker olika.
Han var lite stel och småseg så jag lade det mesta krutet på att bara lösgöra honom emellen övningarna osv. Och han lossnade fint i slutet. Dock så är han så himla tråkig att hoppa. Känns som att rida en älg, eller whatever..!

Men nu så, jag och Sandra ska dra till Lidl och handla lite smått. Typ mjölk och frukt och andra lagomt nyttiga saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0