zzzZZZzz- Hörs från sovrummet!

Hallojsan!

Ja, det verkar ju som att jag överlevde skolfotot. Haha och satan så skönt det var att få av sej jeansen. Jag är ju så bortskämd jag, som får gå ridklädd varje dag under skoltid! Det bästa med att gå i skolan nu måste jag säga, haha.

Idag passade jag på att plugga lite granna så att jag slipper ta hem någonting under helgen. Sånt vill man ju helst slippa!
Och jag vet att det får en att må illa när man kikar in här. Det är så himla fult, och ROSA! Usch, hemsk färg..
Men jag "jobbar" på det, säger jag bara för att det låter bra.

Sandra sover som en stock, och jag kollar lite på teve. Ska snart dejta kudden jag också, men jag har lite att plocka undan först. Packa ner alla skolgrejor osv..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0