Meeting 2012

Jaha, en hel helg har gått! Lagomt trött sitter jag nu i soffan och spånar lite, kom nyss in från stallet efter att ha tagit in hästarna.

 Det har varit FULL rulle nere i Björka i helgen under meetinget. Allt har flytit på super, precis som alla andra år. Jag förstår inte varför alla var så panikslagna med banpersonal hit och funktionärer dit.. vi har då varit många färre på andra tävlingar men klarat av det galant. Alla utbrott om att det inte var lugnt, dom var för gäves! Haha, jag har stressat lika mycket som en ihjälgasad tallkotte, alltså inget alls.. HAH

Hästarna har vilat idag på grund av det knasiga vädret, men imorrn så ska dom röra på sej allesammans! Blondy ut i skogen, Jackie ut och skritta, Jack vet jag inte om jag ska rida, blir nog padocken i såna fall!

Nu ska jag ta och sova så att jag får lite sömn i alla fall. Har inte haft sovmorgon sen jag slutade skolan, och den sovmorgonen resulterade i att jag vakna vid sju och trodde att jag var försenad.. så någon extra timmes sömn inatt kan vara skönt!
Klockan ställd på 07.40, vet dock inte när jag rullar ur soffan och beger mej ut i stallet.. det återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0