Säg vad du ska säga. Säg det. Säg vad du har sagt.

Hemma, landat på svensk mark men känns som att jag sitter utpumpad på flyget fortfarande! Men så är det varje gång, huvudet svävar högt över molnen i några dagar. Och bättre blir det inte eftersom varje natt dröms det hejvilt! Jag är helt slut när jag vaknar.. som i natt vaknade jag med gråten i halsen för Sandras-nu mera inte så hemliga kärlek knivhöggs och skjöts om och om igen!
Ser ni? Blir trött..
 
Annars är allt bra, bortsett från sjukdomar och extrem trötthet.
 
Pluggar den här veckan, har ingen häst med mej så läggerden kraft jag har påskolan. Jag är ju faktiskt hästlös nu en förhoppningsvis KORT tid framöver. Blondy har Hanna tagit över, och Jackie är såld. Så då står man utan pålle. Hade förhoppningar om att  få med en hem från Irland men det var verkligen ingen som stod ut. Hade jag letat fyraåring så hade jag hittat säkert 10 stycken. Bland dom jag ridit hos Kelda och av alla jag såg på Cavan. Men är det en fyraåring jag vill ha? Absolut, men inte nu. Har funderat fram och tillbaka, till och med upp och ner några gånger. Men inget vettigt. Vi tar det när det är dags!
 
Nu sitter jag faktiskt i skolan och pluggar ikapp förra veckan. Mera plugg väntar hemma men ska tvinga mej ut på en joggingrunda först! Har dock bara gummistövlar oxh ridskor med mej..
 
Hare bra!
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Varför rider du inte Blondie mera? :(

2012-10-18 @ 09:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0