why does it feel so good but hurt so bad?

Jag spenderar min första höstlovsdag i skolan, bara för att jag tycker det är så otroligt kul att plugga! Nej så är det då verkligen inte.. jag har såååå lite kvar i en kurs nu, så jag vill bara bli klar med deb och aldrig mer behöva veta av den! Så därför sitter jag här i Västerås igen..  kursen är Naturbruk om någon undrar!
 
Mamma fixar i lägenheten så länge.. hoppas vi drar förbi Glada Hästen på väg hem. Inte för att jag är i så stort behov av mågot då jag inte ens äger en häst numera x) Men det är alltid skoj att kika runt och ta på en massa saker som man aldrig skulle ha råd med! Ska kolla på ett par jin stigbyglar, är grymt sugen på ett par svarta nu och senare i titan :) tror dock inte mina knän mår så bra av dessa men bortsett från det så står dom HÖGT upp på önskelistan!
 
Se så tråkiga samtalsämnen man har när man inte kan skriva om hästarna.. red ju dock Jordan o Chock igår. Tömkörde B i mörkret. Idag ska det snöstorma så vet inte vad jag hittar på i hästväg! V-ås först..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0