2013-04-04

började lovet med en sparkad häst och avslutar det med en sparkad ryttare. red Legend i morse. gick bra när jag använde hjärnan. lyckades sedan bli sparkad av Archie då Legend steppade lite nära honom. är glad att han träffade benet och inte huvet när jag satt på pass lågt på lilla Legend. gjorde ett försök att hoppa Mulle efter det men kunde inte använda högerbenet alls så gav upp det. fick hoppa upp på Vince istället och kolla när resten hoppade. skoj.. haha. tänkte tvinga mej till att rida Queenie imorgon. men vet inte om jag vill upp på banan och jobba igenom riktigt ordentligt eller galoppera ut. vet inte vad som kräver allra mest inramning då hon kan hitta på lite vad som helst. får se om jag tar mej upp!
såhär ser det då ut på lördag. drar till Hamre imorgon och rider Fiffi, lite beroende på hur jag mår. hoppar henne på pay'n jumpen om hon är 100. tar bara en 80 men det räcker för henne till att börja med. kommer dock aldrig mer anmäla en pay'n jump som kostar 100kr/klass! väldigt dåligt genom tänkt, inte konstigt att det är så få anmälda. så i veckan kunde jag inte gå pga ryggen och nu pga benet. DET GÅR BRA FÖR MEJ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0