Apr. 06, 2013

att Fiffi var seg och tråkig på framridningen var ju inget att tjafsa om.. haha hon blev tokig inne på banan och hoppa o flög som en tok! så himla pigg och glad, drog mej ur sadeln efter hindren. fick ett ner för det gick liiite fort mot åttan som var ett guldigt räcke. smälte in i underlaget och så tog jag en förhållning för mycket men är supernöjd. sen att man inte hade något högerben att rida med är ju en annan sak. tar igen det på tisdag för Lotta! :)



övrigt var tävlingen riktigt dåligt planerad! jag och Åsa fick bygga om framhoppningen då det var farliga trasiga stöd och inga säkerhetsskållor, inga inflaggningar eller litet hinder. jag fick komma in på framhoppningen 30 min innan jag behövt, ingen hade koll och det var riktigt dåligt. inte igen under dessa villkor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0