Apr. 14, 2013

tre hästar ridna, plugg kvar..



red Queenie imorse, hopptränade. kom fram till lite olika saker efter det, bland annat vilket sjukt bra häst jag äger, och att jag är mentally fucked up. så jag ska prata med var enda lärare på skolan i veckan, låter skoj va? nej har hållit det väldigt instängt hela dagen. kändes väldigt bra när jag hoppade Noel efter det, men är ändå lika psyko.. så en massa roliga samtal ska jag ha hit och dit! hoppas jag inte hamnar på nå mentalsjukhus bara ;) haha


red Plupp när jag kom till Västerås som jag längtat efter. men nu är det inte ok. ska prata med Karin imorgon. bekymrad.. underbara Plupp.
nej nu ska jag tröstäta en massa glass tills jag spyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0