är trasig

har ju ridit nu då och kan säga att det inte gick alls. kunde inte rida lätt eller trampa ner i stigbygeln. men ringer nå sjukvårdsupplysning snart för jag ska rida ikväll hade jag bestämt. det får gå hur det vill men rida ska jag. ner till Hamre och rida Fiffi och Max. mocka och fixa mat åt Fiffi och fixa lite för jag ska vara med på pay'n jumpen imorgon. tänkte att doktorn skulle skriva ut en superbehandling så jag blir bra till imorgon! ska ju även träna för Lotta Björe på tisdag med Fiffi. så mirakelmedicin - välkommen!!
är trött på att få åka in till akuten osv på vart enda lov jag har. sist var det ju blodprover fram och tillbaka så tänkte göra detta till det lov jag slapp, och bara vara hemma och rida. men inte då!
och Queenie var så himla pigg och fin idag. hade ju gärna trimmat vidare på det men Hannis fick ta över och galoppera av henne lite. så surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0