BRIST PÅ HJÄRNA IDAG..

hästen är hemma och jag i Västerås, det kan inte suga hårdare.


på torsdag får hon tänderna kollade så får ta det lite lugnt i mitt planerande tills dess. har inte kollat upp fler tävlingar ännu men ska träna lite först, bland annat för Kelda. efter det blir det mer :)
måste börja planera sommaren nu också. körkort, klara skolan, jobb, hästarna, tävling.. vill lite mer än vad jag kan klara av, som vanligt! det är nog första gången jag har varit lite oklar inför ett sommarlov. brukar ha alla tävlingar planerade, alltid ha en plan. bortsett från förra sommarlovet då jag planerat vara på Irland i några dagar, och blir där i nästan en månad! sånt händer ju men har bara oklara planer kring detta lov.. dumma krävande framtid! haha


skulle pluggat hela kvällen men är så trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0