detta skulle sitta fint

eftersom jag snart fyller år har jag spanat in lite på Hööks som inte skulle sitta helt fel: nytt fint träns till Queenie. vill ha med pullarnosgrimma endast för att jag tycker det är snyggt. tränset är stilrent och snyggt med mässingsspännen men nackstycket tycker jag inte om. dessutom, blir det inte förbud mot märken som är större än 1x3 cm från år 2014? eller avslogs det.. anyway!
tyglar till det också, helt släta i läder. älskar dom, har redan två par svarta!
senskydd, snygga till tävling och träning. vet dock inte om jag vill ha de svarta eller bruna då jag är sämst i hela världshistorien på att matcha. tänkte att Queenie har ju svarta ben, men utrustningen är ju brun.
ett schabrak som passar sadeln är välbehövligt. även snyggt till tävling matchat med en marinblå kavaj och de svarta senskydden!
kombi-lindor. jättesmarta och enkla att linda.
och sist men inte minst, damasker från back on track. hade såna till Bacchuz, väldigt praktiska! dock lite över min budget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0