död dag imorgon

hoppade en väldigt fin Qrut idag. ett stopp och en krasch, klanten. men har aldrig varit med om att han hoppat så fint förut! fick revanch efter igår, känns jättebra även om det var Qrut jag hoppade. red tre serpentiner över medelinjen med tre block-hinder och övade rytm före och efter hindret samt att få rätt galopp, vilket Qrut var totalt värdelös på haha. lade sedan till en linje med två räcken 18 meter mellan. varierade fem och fyra språng. körde ihop allt till en bana och lade till en oxer på diagonalen i slutet. väl i banan (80-90) så satte vi alla byten och han hade goood marginal mellan bom och ben. duktiga Qrut, bästa rundan på länge!
sötnöten ska duscha och plugga nu. dö lite senare så jag slipper travet imorgon. det är faktiskt den enda jag har att laga på om min skola. den är super på alla sätt och vis, men efter att jag tar studenten kommer jag aldrig sätta foten i ett travstall. tycker det är otäckt med trav och har absolut nada ut av det! och då måste jag åka iväg och trava på läskiga travhästar fast jag inte vill. alltså, personer som rider på lektionerna behöver inte hoppa för att dom inte vill, måste jag då åka iväg och göra något som jag verkligen inte vill. skulle betala för att slippa. men, jag är ju inriktad på hoppning, eller kommer välja det i trean i alla fall, så borde jag inte få fördjupa mej lite mer i det jag satsar på? skriva nå arbete, lära mer om banbygge, teknik eller hästens fysik osv? nej, det har jag verkligen ont i magen över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0