QUESTIONS

två frågor nu på morgonen :) !! Anonym: Hej, tävlar du aldrig med luva på dina hästar? :) Svar: Hej, nej det gör jag aldrig. Tycker det är onödigt om det inte behövs, fast det är väldigt snyggt! En annan anledning är att mina hästar har alltid varit för breda mellan öronen så med luvan på kan de knappt vifta på sina öron, haha! ;) Så jag besparar dom det besväret. Queenie är då väldigt fin i luva men samma problem med henne. Tycker inte det är så snällt att mosa på en luva när hästarna blir mer irriterad av den än vad den gör nytta! :) Kelda och George fick modella för denna.
Anonym: Tävlar du med väst fast du är 18? Kram ;) Svar: Hej, ja det gör jag fast jag nu är 18. Jag red faktiskt fram och hoppade fram utan i helgen som var. Måste säga att det var väldigt skönt och ledigt. Jag rider nästan aldrig med väst annars, bara på vissa träningar, på tävlingar och när mamma säger att hon säljer mina hästar om jag inte sätter på mej västen.. haha! ;) Men jag kommer inte alltid göra det. Västen är ju en enkel livlina och att rida utan kan vara bland det dummaste man kan göra ibland, har man lärt sej med tiden. Jag tycker att de ryttare som har väst är ett föredöme för både äldre och yngre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0