Dec. 04, 2013

Asså jävla Spotify.. Sandra har varit fett duktig och laddat en låt från youtube till spotify, men jag kan inte ta låten och den vill inte laddas ner ordentligt. Jävla spotify säger jag bara..!

Queenie reds inte idag då hon gick omkull i hagen. Duktig ärtpåse.. Men hon verkade okey, fick lite godis ur min godispåse och massa uppmärksamhet, så hon var fett nöjd i alla fall! :)
Fiffi fick även hon en vilodag. Det blir ev. träning för Carro, är inte taggad men jag får ju ändå en häst riden! Jag måste se det positiva, det underlättar sjukt mycket. Så Fiffi blir nog med där om jag inte rider Jester. Han var inte hundra igår, men var ok idag.

Queenie ska ridas imorgon, det blir ett lugnt pass. Allt beror på när jag slutar imorgon, skulle gärna vilja hinna ut i skogen innan det blir mörkt men vi får se. Hon får stå inne imorgon så slipper vi ytterligare vurpor i hagen.. min häst är ju bra olycksdrabbad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0