Dec. 05, 2013

Dagen avklarad! Fastnade framför en film som Taylor Lautner var med i, kunde inte riktigt slita mej där ifrån. Men samlade styrka i pausen och hamnade i min säng istället.

Idag har Queenie fått gå en sväng i skogen. Det börjar faktiskt bli halt även när man rider nu, halkade nästan själv på väg till hagarna! Då kommer ju feta frågan om hur vi gör med broddningen i år, med tanke på att det inte alls är bra att rida med brodd på Hamres underlag i ridhusen. Den frågan får Queenies hovslagare svara på, hon ska skos på måndag.
Fiffi galopperade jag i ridhuset, hade ingen ork att trimma en massa. Jag tog slut efter dressyrträningen i morse. Har inga övriga kommentarer om den, känner bara att jag jobbar som jag alltid gjort och lärt. Punkt.


Det är full rulle med repetition och fastställande av våran julshow! Blev inpetad i ännu en grej, så nu ska jag sjunga med min klass, hoppa maskerad med Sandra och leka tjuren Ferdinand.. Det tycker jag är sevärt, så kom gärna och titta, få er ett gott skratt! I Hamres stora ridhus kl.13.00. ☆





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0