Dec. 09, 2013

Oj oj, såhär tidigt har jag inte lagt mej till längs på säkert flera månader.. men är så trött nu, har egentligen bara ont i kroppen och mår bättre om jag får sova lite. Men det gör att jag blir trött också :(

Min Queenie var väldigt duktig idag. Bortsett från att hon hade lite trix för mej när vi kom in rider ridhuset var hon helt outstanding! Pigg som aldrig förr :)

Jag hoppade även Leilört idag. Var väldigt trött och ofokuserad i min ridning så gott som hela passet, men red bra sista vändan när vi höjde upp allt några hål. Leila blir ju så stark! Hon är verkligen en häst som man måste rida ihop med benen och ha så lite som det bara går i handen, men hon var lika trög som jag idag så vi gjorde ingen grej av det. Tar inga onödiga fajter. Är ändå jättenöjd med sista rundan, den satt till 98% :)

Nu är det dags att sova lite, skulle ha pluggat egentligen men det hinner jag inte. Det händer säkert imorgon kan jag ju hoppas.. haha.

Bild på mej å Tyra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0