Dec. 12, 2013

Den här dagen började såå himla bra! Queenie var riktigt duktig imorse. Vi red ut en sväng och la mycket jobb på galopp arbete. Bortsett från att jag inte fick stopp på henne ett antal gånger skötte hon sej jättebra :')

Efter det blev det bara bättre eftersom jag fick hoppa Plupp. Allt gick super, var gladare än på julafton!

Men.. sen var mina nycklar borta. Bröt upp båda mina skåp då jag trodde jag låst in nycklarna där men det hade jag bevisligen inte gjort.. suck! Jag har letat precis över allt, men de är spårlöst försvunna. Det suger ju eftersom jag inte kan rida då nyckeln till sadelskåpet är lika lost.. :( fett irriterad just nu, och jag får ingen att komma hit imorgon hemifrån med en jävla extra nyckel heller. Jag är inte lyckligast på jorden längre kan jag påstå. Och det är inte ens fredagen den trettonde ännu. Det kan inte bli värre.. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0