Dec. 16, 2013

8 första: (första alltså…inte nu)

Bästa vän: Tror det var Rasmus..
Screen name: Hm.. Det minns jag fan inte! 
Husdjur: Räknas en fisk? ;)
Piercing: Tog hål i öronen när jag var 5 kanske..?
Förälskelse: Alltså jag har aldrig varit riktgt förälskad i någon, det skulle i såna fall vara min första häst då..
Musik: Vetefan.. men jag typ älskade Shakira när jag var 5-6 år gammal bara för att det var massa hästar i en utan hennes musikbvideor x) Hahah
Bil: En Hyundai, lilla Einar Brumm.. Han står nu ute i snöstormen hemma på Jonbacken trasig och dan.. stackars Einar, det är tomt här utan honom! :((
Kyss: Kyss? En puss fick man väl när man var liiiten. Typ i tvåan eller trean när man var tuff å hade "pojkvän" typ. Haha


Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0