Dec. 16, 2013

3 personer:

Du kan berätta allt för: Mina hästar - haha de lyssnar väldigt bra! Sen min syster, min famlj och Sandra!
Du tycker om: Samma som ovan antar jag.
Du inte gillar: Ja det är ju fler än tre perso er i alla fall..

2 val:

Kaffe eller te: Just nu kaffe!
Vår eller höst: Båda haha :)

1 önskan:
Att bara få lite flyt. Känns som att det rullar på för alla utom mej ibland även om det säkert inte är så. Skulle kunna skriva en hel roman om detta men det har jag inte tid med. Men att få backa tillbaka till ruta ett om och om igen tar på en. Det är bara extra tungt vissa dagar. Folk tränar med sina hästar, är med och rider massa kurser, köper nya hästar, klagar på sina egna som inte duger till osv. Själv rider jag mina två, Fiffi har jag satt igång för tredje gången nu på en väldig kort tid och Queenie är ju från dag till dag okey.. Jag vill inte höra att du ska köpa en ny sadel, eller att du inte orkar rida din enda häst idag och klaga på att den är pigg och dum imorgon. Jag vill inte få förfrågningar om jag vill vara med på träningar och kurser när du vet att jag inte har någon häst till det.. sen så är det en viss sak jag är väldigt upprörd över nu som jag låter gå ut över det mesta. Blir bara arg och lite förvirrad nät jag tänker på det. Det är bara korkat och ett tunt kort att ställa i botten. Fett irriterad över det i alla fall. Nä som sagt, lite flyt skulle inte sitta fel. Människor omkring mej tycker jag är bortskämd och fåfäng, ytlig och otacksam. Jag har det så bra jag, men jag klagar inte. Älskar mina två hästar i stallet och det skedet jag är i nu. Men känns som att jag är kvar där utan att gå framåt så mycket som jag vill. Vill rida mer, hoppa högre, bli bättre, bli medräknad, räknad med, blir trodd på och kunna satsa. Jag vill så mycket mer, vill bli något mer.. flyt tack!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0