Dec. 16, 2013

1. Har du körkort? Ja det har jag sedan Augusti 2013 (!!) 2. Hur många uppkörningar gjorde du? En bara :)3. Drömmer du? Ja det gör jag, om allt hela nätter ibland dagdrömmer jag också! ;)  4. Om ja; minns du dina drömmar?Ibland...ibland så känns de så verkliga att man inte vet om man har drömt eller om det är sant. Men oftast så är mina drömmar så jävla sjuka så det beror helt på. 5. Tror du på nåt övernaturligt? En svår fråga.. både ja och nej!6. Om ja; vad: Ja karma existerar, tror lite på att allt händer av en anledning också. Jag tror inte på spöken och så, men lite övernaturliga egenskaper är nog inte helt möjligt..? :)7. Röker du? Nej...har bara provat ett x antal ggr men aldrig varit fast... 8. Spara eller slösa? Vill kunna spara men är nog mer en slösa..dålig karaktär... 9. Har du investerat pengar? Nix... 10. Spelar du sällskapspel? Gjorde det när ja var yngre.. 11. Favorispelet? Beer pong.. haha skoja! Men typ nåt enkelt, som "finns i sjön".12. Favoritsemesterställe: Absolut Irland, men det var väldigt mysigt i Grekland också om man drar sej till det varmare semestermålet :)13. Drömresan skulle vara: Oj oj, suktar inte efter att resa någon stans speciellt, men Holland eller Tyskland, kanske England eller Stb, Portugal ellr nåt annat udda land. Just för att jämföra hästsportens tillvägagångssätt!14. Länder jag har varit till: Sverige, Irland, Grekland. Räknas det att ha flugit över en massa länder också..? ;) 15. Semestertips? Kläder efter väder. Skit i dina tjusiga ariat skor om du ska till irland. Lämna dina fancy märkesprylar hemma! Det är bara på med gummistövlar och underställ om det är kallt! Och andra sida så brände jag mej på sadeln när jag var och jobbade på Irland sist.. menmen.. :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0