Feb. 05, 2013

detta underbara väder..! blir fan deppig av all snö, nu ska det smälta fort och bli vår så att man kan rida ordentligt!


börjar efter lunch idag så utnyttjar min sovmorgon till att duscha och plugga. har två prov idag, A-prov på får och ett sv prov. är inte så taggad till att gå till Hamre i huvud taget idag. vill hem till Jonbacken och rida och göra annat. vill ha min Queenie här så att hon kommer igång. vill träna och tävla. jag vill så himla mycket för tillfället. tänk vad mycket ett ridhus hemma på gården skulle lösa! Hannis hinner rida efter skolan, jag också på fredagarna. är det pissigt väder och hårda vägar, drar man bara in i ridhuset. man kan sätta lite annat före och fokusera på skolan för man behöver inte fajtas med dagens ljusa timmar. det står väldigt högt upp på önskelistan! fyller ju snart år så why not liksom? skulle sitta fint som 18 års prisse! ;)

näe nu flyger jag in i duschen och pluggar lite duktig sen.. kan ju försöka i alla fall.


knasiga häst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0