Feb. 14, 2013

detta var ju en fin alla ♥♥ dag.. minns dom förr som att alla var så till sej, köpte rosor och choklad, blev bombade av sms fulla med hjärtan och kärleksförklaringar hit och dit. man tog det ganska lugnt, var lite fint klädd, var gullig och trevlig mot alla osv.
dagens vetskap om verkligheten:
ingen bryr sej om att vara helt 4ever alone idag (verkligen inte jag..), jag slösar då inga pengar på godis jag ska ge bort som jag kan äta själv, har fått ETT sms idag och det var från mamma, har slitit arslet av mej hela dagen, jumpat med klassen och gått svettig och äcklig i stan, åkt ful vidrig buss, jagat häst i djupsnön i mina converse, blev blöt som fötterna, dagen börjar med att en bil totalt blöter ner mej och Sandra påväg till skolan, jag har inte varit social eller ens pratat med mer folk än nödvändigt, har träningsverk redan, sitter i exklusiva långkallingar, jeans, mjukisar, fluffiga blöta strumpor och luktar svett. gla alla ♥♥ dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0