Feb. 24, 2013

fint med sovmorgon.. fast näe! enda till 08.20 kunde jag sova. har legat vaken till och från sedan mamma drog in till akuten inatt så jag har inte sovit nå vidare. är lagomt stel och trött nu, trodde att min djävulska förkylning bara skulle vara några dagar men den verkar ha bestämt sej för att stanna. den var verkligen inte välkommen!


ney, blev mer eller mindre nertvingad. ska släppa ihop Queenie och Tracy idag och Forsgrens kommer tidigt. mamma är dålig och Hanna tror jag inte lägger så mycket energi på att hjälpa till. så det blev jag kvar då! för övrigt ser dagens göra-lista ut såhär: hinna med allt.
skoj va? väldigt kreativt från min sida jagvet! haha
lite update from yesterdays show will soon be published! kan säga att jag är väldigt nöjd med min häst, bättre start kunde vi nog inte fått. hela gårdagen var för övrigt bra! hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0