fet rubrik

ååå så jag vill vara med på hamres pay'n jump på fredag. suger lite att man inte har någon häst här bara! 
hoppade Fiffi idag, satan vad fin hon var. hon bockade och busade hela tiden, lite dragig men hon var ju bara glad haha! :) skulle göra med än vad jag redan gör (om det ens är möjligt att göra mer) för att få rida henne mera och fixa med henne. riktigt fin häst.
 
red även leila i morse, gick bra när jag hittat knapparna. var väl lite korkad som hoppa upp utan spö och sporrar men aja. det gick i alla fall! 
skrittade Jester en sväng också efter Fiifi. han var pigg  å glad, jag var helt slut efter att ha pulsat i snön med honom. fick gå före och kolla så att det var okey att gå i snön, inga konstiga gropar eller nåt. så jag är typ död nu. ont i hela kroppen och trött, det är så jobbigt med denna kyla och all snö! usch, vill bara ha vår nu så man får tillbaka orken. jobbar väldigt mycket nu, kroppen är inte alls med på noterna längre. tror den la av för ett bra tag sedan och gick i strejk eller nå. vintern är verkligen inte min årstid!!
 
näe slänga sej i sängen nu och invänta en ganska sorglig alla hjärtans dag forever alone! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0