söndag

yep! helgen över, trött och nöjd efter denna.
 
Queenie var så himla duktig idag. vi var fram till björka o hoppade lite, och som hon hoppade! min lilla häst, trots att hon ser ut som en älg för tillfället vilket inte gör det väldigt enkelt för henne, så är hon så duktig och försöker, tycker det är roligt att skutta! :) riktigt nöjd med henne, skritt tur imorgon med henne och Blondy sen drar jag till västerås. har studiedag imorgon och börjar seent på tisdag så jag får riktig långhelg! :) sköönt det.
ska lämna lite böcker på stadsbibblan, kika in på glada hästen och hitta en ny väst. välbehövligt då jag snart ska tävla och får ju inte tävla utan så.. yes!
 
nördar för stunden lite vampire diaries, det är ju lagomt beroendeframkallande så kan inte riktigt slita mej ifrån.. haha. men ska soova snart så att vi kommer iväg i tid imorgon. tänkte efter lunch någon gång. Sandra var så snäll och tog min lunchfodring, så måste inte stressa till den! har även Jester på eftermiddagen. ska rida lite och avsluta med lite pulsning i djupsnön! tror det blir bra för lilla honom!
men näe, tillbaka till det jag höll på med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0