tror att mitt största problem i livet är att jag har grov brist på hjärna..

yes så är det. måste säga att jag är så eckligt djävla trött på den här kylan och all snö. för att trotsa detta värdelösa ting som kommer tillbaka varje år fast man inte ber om det -vintern- så tog jag in hästarna i foppadojjorna. nemas problemas, funkade lika bra som på sommaren så jag känner lite nu att jag vann över snön genom mitt bevis. helt rätt från min synvinkel. 
men vår får det mer än gärna bli nu!
superponnyn!
 
et blev inge idning ag för mötrket hann hem före mej vilket suger stenhrårt! men imorgon drar vi till ridhuset i björka med Blondy och Queenie. lite markarbete med båda, ska hjälpa Hannis med Blondy så vi kommer igåg! det drar ihop sej till tävling snart, anmälda och allt är vi. så lägger ilte krut på ordentligt jobb när vi har chansen. näe, jag får snart ett psykiskt sammanbrott på tangentbordet, så avslutar detta ínlägg från telen senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0