Altaskin Quality

kan inte förstå att hela familjen (bortsett från mej) är i extas över nå längdskidsåkare på teve. värdelösa sport..!
pluggar som ett djävla freak, red en busig Queenie i morse, drar till jordens vackraste plats i morgon. det rullar alltså på trots misslyckade läkarbesök, ångest och tvivel kring en korkad vacker grå häst och stormvädret de sista dagarna. jag trodde heöt ärligt att vi skulle vakna på Bahamas eller ngt i morse, hela huset skakade av blåsten. herregud, höll i mej i sängstommen hela natten. 
 
Queenie har haft lite fest i stallet de senaste dagarna. för kanska två dagar sedan rev hon ner en korg på väggen när jag tränsade så muggar och diverse grejor låg utspridda i stallgången. väldigt skoj! idag ville hon inre vara uppbunden utan gick iväg en sväng till Tracy, trotsande mina försök att få fast henne igen. hon är så galet knäpp ibland haha! och lat är hon, när vi rider hemifrån anstränger hon sej då inte mycket för att hålla tempot men på hemvägen är det full spurt! hon är visst en aning bekväm av sej. 
har inte uppdaterat från tävlingen heller, men den var så gott som felfri. i 80 rev hon första hindret och kom igång efter kanske tredje. i 90 var hon helt brilliant, prefect! petade sista men hon var sååå trött så det har ingen betydelse. hon var helt super :)
ursäktar min sits, skyller på cp kylan.
 
och imorgon drar jag till irland igen. ska bli skönt att få komma tillbaka. tror jag packar den stora väskan och gömmer mej i någon lastbil på cavan ellet nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0