Mar. 12, 2013

har ett eller fleeeeera fula djävla prov imorgon som verkligen ej uppskattas. försöker fixa lite engelska men det går ju inge bra. grammatik och sådant, ska det vara nödvändigt? kan ju prata, och när jag skriver får man hajja läget att jag bor i Sverige. så ingen korrekt grammar, folk fattar vad jag menar i alla fall, det har ju hittills gått ganska bra! min svengelska är flytande!! ;)
red Bacchuz idag en sväng i skogen med Sandra och Tracy. pigga glada hästar på isiga vägar resulterade i lite omogna galoppaträckor på parkeringen som var ypperlig. helt perfa var den, jag och Sandra har fått en egen ridbana :) hehe sen blev vi ju tvungna att hoppa en liten stock också i nå hage bara för att det var så frestande. haha uppskattades av Tracy och Bacchuz!!
seg dag med mycke plugg, ännu värre imorgon. men vad gör väl det när min Queenie kommer? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0