Mar. 24, 2013

då var denna helg över. en massa fina hästar och bra sällskap!

blir så glad av att rida Plupp. det är skönt att känna lite matching när man rider!


känns som att jag vill så mycket för tillfället. har haft livliga diskussioner med mej själv hela förmiddagen under mock-passen! skulle jag anteckna dagens önskningar och funderingar skulle det bli både fram och baksida fullt i plåtter.
en känsla jag hittar när jag rider Plupp vill jag jobba vidare på. den brinner jag för. mina fantasier svävar bortom det logiska..!
haha bara min syster kan ärligt tala om vad jag visualiserar ;)


anläggningsvård imorgon och senare träning för Helena med Queenie!! är så stolt över min lilla häst som lär sej så snabbt och har en sådan frän attityd! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0