Mar. 27, 2013

skolan e ju lite schysst i alla fall.. skulle slutat 16.00 imorgon men nu är jag ledig! haha duktiga lärare!
hoppade Max idag för Sussi. satan vad fin han var! lite slarvig med benen men var bara i de två första. han kräver precis samma ridning mot hinderna som Blondy. haha lite kul att jag hade rätt i den teorin ;)
superfina Max!
ska dk
ska rida Tracy och Queenie imorgon, om Queenie är ok. hon hade fått en spark (troligtvis) så typ ett broddhål i benet. men inga senor eller leder är drabbade. tur det! så det blev ingen ridning idag, bara pyssel och promenad ♥
far hem imorgon med hästen min. ska bli både skönt och lite drygt..! men har något (förhoppningsvis) bra att komma tillbaka till så jag ska inte klaga mer än vanligt! :) roligheter som jag inte vill dela med mej av hehe.
nu bara sova kvar som gäller!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0