påsk

jag börjar fundera på att gå å lägga mej, klockan är ju liksom tre! hoppade Queenie idag vilket gick bra. det går framåt vilket är underbart att känna, efter lite sicksack och sparken här om veckan. fick verkligen nytt fokus när jag red för Helena förra veckan med Queenie, det föll på plats det mesta! dagen efter det så vilade hon pga sparken men dagen efter det red jag henne igen och hon var som en annan häst. så avspänd, mjuk, fokuserad..!! har Helena att tacka för det! :) och idag gick det också bra efter några flumm varv. vi ska bara jobba på att coola ner det hela en aning! sitter för tillfället fast i soffan med mitt påskägg. har råkat göra något med ryggen också, en kota som hoppat lite fel tror jag. kändes som ett mirakel att jag kom upp i sadeln idag haha. kunde inte vända mej om i sängen igår natt eller ta mej ner för trappen. ska väl snart göra ett försök att ta mej upp för trappen men har nog fastnat här tills någon vaknar och hjälper mej upp. hehe världens tråkigaste, kaos i designen och kan inte lägga upp bilder.. men jaja. blir att rida Blondy imorgon också då Hannis flög av idag haha. får hoppas på att hon inte bockar mej ur sadeln för då dör jag nog! smidig och kvick som man är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0