yes

för att uppdatera mej själv, ett inlägg på kvällskvisten. duktiga jag!
 
yes, back home again. its too sad! 
och ja, underbat att vakna på planet hem och bara se en massa snö nedanför..? nej hade en väldig lust att dunka huvet i stolsryggen framför mej tills det gick i tu, men hur hade väl det blivit? så nu är man hemma igen, på fast mark tänkte jag uttrycka mej men det är ju som en skridskobana på stallplanen! hehe
 
hittade både ponny och några hästar som gärna fått följa med hem den här gången. hade jag varit hästlös så skulle det säkerligen kommit hem en till mej också. kan väl berätta för hela världen att Sandra skaffat ny pålle, eftersom hon inte själv bloggat om det! haha ;) finfin är den, har dock ingen bild på honom.
själv fick jag med mej ett par Guinniess strumpor och minnen för livet. var både lack och amazed när jag kom hem i torsdags!
den här bilden tycker jag alla får bjuda på eftersom jag då inte fick någon handsprit efter min ofrivilliga dansuppvisning.. **hmpf (jag i gröööönt)
 
och vad har hänt under mina dygn hemma än så länge? inte väldigt mycket. ridit, pluggat, blivit med ny sadel som nå polack har sitt namn ingraverat i (mycket festligt ja..), typ det.
Queenie var ju lagomt crazy idag. provade först sadeln och hon tyckte inte alls det var särskilt roande att lyssna på mej utan sprang lite som hon ville.. sen red jag ut henne vilket var en upplevelse ska jag säga. haha
hon bockade som en tok, var nere i diken, upp i träd och allmänt puckad. haha så pigg hon var, satt bara å skrattade.
så nu har hon en ny sadel, lilla hästen.
 
och vad händer i veckan? kör med en superupdate så slipper jag skriva nå minor i veckan..
*har Bacchuz i veckan, rida osv. 
*prov på onsdag
*rida för Helena på onsdag HAPPYFACE
*Queenie kommer ner på onsdag/torsdag
*tävling söndag, en 90 på Hamre! 
*antar att Jester vill ha lite riktig motion så en häst added
*stannar nog kvar i helgen, så fler hästar och mer jobb
min vecka, kort gott översiktligt

en Qrut
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0