Nov. 05, 2013

idag:
Ridning för Karin imorse. Red Hilda, gick över förväntan. Slutade efter det men gick på specialidrotten i alla fall eftersom jag vill läsa kursen men inte valt den. Kollade sedan när ettorna hoppade. Mockade åt Queenie, tog in henne. Hon var dyngsur efter att ha sprungit som en idiot i hagen, haft sönder sitt täcke osv.. begåvad häst. Hon var ngt tjock i ena frambenet, men hade ingen puls och gick rent.
Klippte klart Tyra, vilket jag gjorde ganska bedrövat. Maskinen var helt sär, det gick bara klippa med höger sida av skären, och försök göra en rak jävla linje med klippmaskinen vinklad åt fel håll! Tyra d
ser inte klok ut, men hon blev av med sin päls i alla fall!
Åkte och käkade en väl förtjänt pizza efter det. Nu är jag totalt handlings förlamad. Kommer på saker jag glömt göra, har ganska ont i händerna och handlederna. Det blir i säng tidigt för mej ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0