Nov. 10, 2013

Dagen slut, helgen har gått så fort. Jag har för det mesta tänkt mej igenom den, lite på sådant som hänt och kommer hända. Främst på hur jag skall formulera mej under veckans gång. Lugn och sansad, prata vett, läxa upp, skrika, skrämma. Allt på en gång surrar i huvudet på mej och är grymt irriterande. Är det enkelt att ta en diskussion med en person som inte kan stå bakom sina egna ord och saknar komplett fakta?

Imorgon ska jag prata mej runt tänkte jag. Är icke född med talets gåva direkt så jag finner det ärligt svårt att uttrycka mej på ett så lagom diplomatiskt vis. Jag spottar inte orden trots den fakta jag har och mål att stå bakom mina ord. Har fått en rad olika exempel att gå tillväga på, har bara inte bestämt hur brutal jag tänker vara.
Ååååhh tar några djupa andetag.


Denna dag startade med lite fix på Hamre. Drog efter fixet till Hälla och råkade handla lite grejs vilket inte var avsikten.. så kan det gå när inte haspen är på! Sjukt onödiga prylar dess utom.. menmen.
Idag är det ju Fars Dag, åkte självklart hem till Jonbacken en sväng och firade Pappa. Käkade gott och chillade bara i några minuter. Uppskattat!
Jag och Sandra åkte hem hit till Västerås igen och tog hand om våra hästar. Queenie gjorde sej ju illa igen här om dagen men nu har svullnaden och värmen försvunnit ur benet. Lättad!! Är så trött på att hon bara gör illa sej själv hela tiden. Jag får snart linda in henne i bubbelplast i hagen! Knäppa häst.
Gick med henne i ridhuset en sväng, vill ta det väääldigt bananas även om hon visar noll tecken på hälta osv. Har satt ner min fot för att det är nog med skador nu. Där bygger vi på nästa problem eftersom hon inte verkar kunna bete sej ute i hagen.. haha nej nu måste min lilla hjärna ladda om inför morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0