Nov. 15, 2013

Min morgon kraschade precis lite. Öppnade bakluckan på bilen imorse och såg att där låg minsann ingen graman, utan tömkörningslinor.!! Jag bad ganska tydligt om att få min graman nerpackad, och så jaa.. vad ska jag säga? Jag får snoka reda på någon under dagen så att jag kan rida ut Q. Hon har en stark tendens att nocka mej en gång i kvarten när vi är ute i skogen, jag kan inte förstå att hon är så vig. Minns när vi tävlade i Sala i tidigt i somras, då hon stod och tog det väldigt lugnt vid staketet i väntan på våran tur att hoppa. Rätt som det är ser hon något creepy och nockar mej så vi nästan slår runt. Den kraften har hennes enorma huvud, slänger nästan ikull oss båda!
Så gramanen är uppskattad vid uteritter, annars kan den gärna vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0