Nov. 18, 2013

Min födelsedags present (13/4), skulle ha varit ett par nya stigbyglar. Jag skulle ha fått ett par Jin, ett par svarta. Väntade i flera veckor på dem men det hände inget. Allt glömdes bort över sommaren och jag ändrade uppfattning säkerhetsmässigt. Då var ju SoftUp bättre. Många har fastnat i sina Jin då greppytan är så jäkla bra och det har jag ju inte tid med, att dra av mej foten när jag ramlar av.. hehe!
Så i Augusti beställdes det ett par SoftUp till mej, till min syster också för den delen. Det dröjde och krånglande trots all bra hjälp vi fick. Enligt mina nya beräkningar borde de anlända idag.


Vilken färg som kommer blir intressant. Har drömt att jag fick ett par röda, vilket är helt fel. Så jag håller tummarna!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0