Nov. 20, 2013

Idiotkall dag! Men nu ligger jag under mina filtar och täcken i min säng. Det blev en lång dag idag trots att jag fick sluta skolan några minuter tidigare än 16.15. Det var uppskattat, men vad hjälpte det när mörkret han falla och lika så temperaturen?

Mina fluffiga hästar fick en dag off idag. Tyckte att de var värda det. Imorgon börjar jag skolan efter lunch så jag hinner rida i alla fall en av dem på morgonen. Aaw bless, att stallet och skolan ligger på samma anläggning, och att jag bor cirkus 3 minutus där ifrån! Det var, och är det allra bästa med mitt skolval :)


Queenie fick ett nytt täcke idag att ha ute på dagarna. Grönt och fint ser ni!
Imorgon ska vi trimma på alla tips Helena gav oss, universums bästa av de bästa! Queenie är en annan häst redan nu :)

Jag vill ju helst bara ut och galoppera monstren mina, men det är troligtvis för hårt i marken. Fiffi får ju inte ens galoppera på hårt underlag, så det blir till att cantra varv på varv i stora ridhuset istället. Det blir ridhuset för bägge två, skulle jag tro om det ska vara såhär hemskt kallt ute!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0