Nov. 21, 2013

Gjorde ett test på nätet idag. Jag har tydligen både asperger och tvångssyndrom. Haha jag vet inte vad jag ska säga om det?

Idag så har tre av tre hästar varit totalt pantade. Började med Fiffi imorse, som var lika livrädd för blommorna i ridhuset som vanligt. Hon var sjukt stressad och verkligen all over. Tog en väldig tid att få allt på plats.
Efter det hoppade jag Max. Jag blev så arg på honom! Han var fin på hindren, jag var nöjd med honom där. Men han fick nå fnatt när jag satte tillbaka honom mellan två hinder och ställde sej bara rakt upp, flera gånger. Men jaja. Jag är nöjd med min ridning, han får ta tag i sina egna problem.
Så efter det passet var jag pissed off.

Siist var det Queenies tur. Hon var psyko redan från start. Känslan var som om något jagade henne, hela passet. Inget funkade och jag ville bara göra korv av henne. Men jag fick ta 1000 djupa andetag och koppla bort allt negativt. Försökte se det lilla positiva som kom, och berömde henne för det istället för att straffa det som blev fel. Vi tar nya tag imorgon och suddar denna.

Usch, nu måste jag se framåt. Efter såna här dagar ifrågasätter man verkligen vad man håller på med, varför och vad det är värt? Svaren får jag för hoppnings vis imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0