shape it up!

Bättre lycka nu kanske? Har försökt uppdatera hela dagen men det har inte fungerat. Kan bero på att jag använt upp all data användning för denna månad, eller så är bara appen sär.

Skrittade Queenie en sväng i skogen när jag slutade skolan. Till att börja med så var jag fett arg på henne eftersom hon sprang över mej påväg in från hagen. Det hölls på med grävmaskiner osv, självklart precis vid min hage! Så Queenie var ganska upprörd över det. Tog henne förbi allt det läskiga utan problem, men när jag skulle vinka till dem som grävde -de var så snälla att stänga av maskinen- så flyger Que på mej och galopperar iväg med mej hängandes i grimskaftet långt bakom. Asså vilken syn det måste varit! Haha jag var så arg på henne. För att gå tillbaka ytterligare så blev jag inmosad i väggen av en annan häst idag, har ett fiint blåmärke på axeln! Känns som att det rullar på för mej..

Red sedan Fiffi i ridhuset. Hon var stel och trög men kom loss bra. Började med bommar idag, bara tre travbommar och en bom i galopp på volt. Köttbullehästen kunde till och med göra ett byte!

Dom är bra fina mina hästar. Vissa dagar lyser de upp hela mitt liv, lika ofta som de gör mitt liv outhärdligt! Men idag var de på topp bägge två. Det kommer blir bra detta, tiden får rusa bäst den vill! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0