Oh simple thing, where have ye gone?

fick en liten chock när jag kollade in på bloggen imorse då statestiken skjöt i taket igår. Haha
 
Känns lite bättre nu, pratar med Sussie om projektarbetet i eftermiddag. Hanna kommer ikväll (om hon hittar hit), skrittar ut Fiffi en sväng också. Q får vila idag också,  hann inte kolla henne i morse men hade hon varit dålig hade nog Karin hört av sej. Tycker det känns bäst att låta henne vara bara och inte pressa något om hon inte är  100. 
Skulle mycket gärna sno Plupp ellernågon annnan, typ Leila eller Hilda kanske i eftermiddag. Som tidigare nämnt är min ridabstinens galen. 
 
 
 Fick ena sadeln såld igår också! Cash in :D 
Ska köpa mej ett, eller två bett. Ett Myler och funderar på ettt rakt smalt pelham med korta skänklar. Hittade en martingal och en brösta också, riktigt fina. Nytt Veredus läderbalsam behövs också, bästa skit jag haft! 5 av 5 toasters :)
Det påminner mej om hur skitig Fiffis utrustning är. Sadel och träns ska tvättas i helgen, senskydden tättar jag efter varje pass eftersom jag anväänder dem till Q också, lat som jag är. Byta stigbyglar även, är livrädd av stigbyglarna ska pajja när jag rider, det är dem som P har på bilden ovan ^ men det är ett jäkla trams. Måste byt från min sadel då vilket jag är allt för lat för. Sist resulterade det i att jag hade min sadel på henne ssistället, som by the way låg 1000 gånger bättre. 
Faaaaaaaaaaaaaaast........... snart kommer mina SoftUp! :D Då slipper jag byta,  Fiffi får de gamla stigbyglarna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0