Sep. 02, 2013

är typ trött. inte många timmar har lagts på sömn den här helgen vilket jag kan skylla mej själv lite för. sen bio igår, jaga hästar mitt i natten, kollat att hästarna är mer eller mindre vid liv, jobbat hela dagen och sett många fina hästar! det behöver man lite sömn på men mitt dygn verkar ha några timmar färre än alla andras! inte rättvist men vad är väl rättvist just nu? vill ha en lång lista med sådana saker.




Q fick hänga med till Västerås ikväll. kan börja rida liiiiiiiiiiiite mera nu så såg ingen anledning till att lämna henne hemma en vecka till. hon behöver sådan tid den hästen, men vad ska jag skynda för? har all tid i världen med henne och eftersom det brustit så illa kan det bara bära nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0