Sep. 04, 2013



Min bästa vän Q, var mer vild än tam idag, token! haha
red ut en sväng innan jag började skolan för dagen. Som sagt var hon väldigt pigg och glad, lite mindre glad över att behöva arbeta utan ett enda hinder i närheten. Travade ju en liten cavalettibom igår som hon bestämt skulle hoppa över istället för att orka lyfta på benen endast. Knäppa häst, hon får ju inte hoppa! haha
Men idag avslutade jag i alla fall i padocken med lite längning. Det är lite drygt att få henne avslappnad och att länga hela sej och samtidigt ha någon slags övereskommelse om att arbeta..


Hon har så många -enligt henne- bra idéer för sej..!

Jag och Sandra har varit hemskt onyttiga idag. Glass, kakor, läsk, choklad.. fy skäms på oss! Men är det lillördag så är det, vi kunde ju supa oss redlösa. Vi väljer att bli smällfeta som julgrisar istället.

Imorgon bär det av till Örebro. Trav på g, jag är livrädd och tänker inte köra! Då måste dom knyta fast mej bakom hästen ifall de ska lyckas. Bäst att söva mej först för jag kommer ta det första bästa jag får tag i som beredskap! Men helt seriöst, jag är livrädd för att sitta bakom och trava.. Har ingen som helst kontroll och har redan nu en klump i magen. Får ont i huvudet och hjärtklappning när jag tänker på det. Usch, ge mej en gnutta rättvisa här nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0